Citat:
Ursprungligen postat av doob
Grundidéer!
Avd 2) 1 Kluivert får Örjan upp och har läge då den är hyffsad ut! Tror den bara vinner!
Avd 4) 5 Exclusive Pointer är en megaskräll på 1% och en sådan tar jag när Rosa Elefanten ska jobbas bort! Såg übertankad ut som fastlåst och bakdragen sist. Den här kan flytta på sig i vilka tempon som helst om rätt resa och det lär den få ikväll! Pass upp! Alldeles för bortglömd!
Avd 5) 9 Chiquelline är speedig som fasen och har jäkligt bra fart i sig! Direkt i andraspår här och gasa blir det ju alltid i lärlingsloppen! Djuse är skicklig driver och den här är ett fynd till 30%! Särskilt om 1 Feedup blir fast på innern? Ett bra lås på 1 och 9!
Avd 7) 3 Crash and Burn och 6 L.K. är sunda motbud till 1 Rebellion! Toppform båda kanterna och särskilt den förstnämnda är alldeles för underskattad!
Avd 8) 7 Jullex Electra är huvuddraget i loppet! 19% är ett skämt! Som den såg ut sist!? Bra chans! Miljondraget är 8 Emily Freeman som hade gett undertecknad 40 lax om den vunnit sist! Kördes då för tät men fick svar av 20-oddsare! Backade sig ned i tredje in och kom i maskin under andra halvan av loppet! Slank loss mellan hästar 200 kvar men då var packet redan i mål! Toppfin över mål! 2% är löjligt! På bakspår finns det även värde i nästan samtliga! Det mest väsentliga är att jobba bort 1 Malin Tilly som jag inte tror ett skit på! Överskattad häst men kan tyvärr rinna undan ändå... Jag tror dock att den synas och då vinner den inte! Schas!
|
Malin tilly var blek senast
Gardering given