Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-05, 14:46   #52
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Grundidéer!

Avd 2) 1 Kluivert får Örjan upp och har läge då den är hyffsad ut! Tror den bara vinner!

Avd 4) 5 Exclusive Pointer är en megaskräll på 1% och en sådan tar jag när Rosa Elefanten ska jobbas bort! Såg übertankad ut som fastlåst och bakdragen sist. Den här kan flytta på sig i vilka tempon som helst om rätt resa och det lär den få ikväll! Pass upp! Alldeles för bortglömd!

Avd 5) 9 Chiquelline är speedig som fasen och har jäkligt bra fart i sig! Direkt i andraspår här och gasa blir det ju alltid i lärlingsloppen! Djuse är skicklig driver och den här är ett fynd till 30%! Särskilt om 1 Feedup blir fast på innern? Ett bra lås på 1 och 9!

Avd 7) 3 Crash and Burn och 6 L.K. är sunda motbud till 1 Rebellion! Toppform båda kanterna och särskilt den förstnämnda är alldeles för underskattad!

Avd 8) 7 Jullex Electra är huvuddraget i loppet! 19% är ett skämt! Som den såg ut sist!? Bra chans! Miljondraget är 8 Emily Freeman som hade gett undertecknad 40 lax om den vunnit sist! Kördes då för tät men fick svar av 20-oddsare! Backade sig ned i tredje in och kom i maskin under andra halvan av loppet! Slank loss mellan hästar 200 kvar men då var packet redan i mål! Toppfin över mål! 2% är löjligt! På bakspår finns det även värde i nästan samtliga! Det mest väsentliga är att jobba bort 1 Malin Tilly som jag inte tror ett skit på! Överskattad häst men kan tyvärr rinna undan ändå... Jag tror dock att den synas och då vinner den inte! Schas!
Malin tilly var blek senast
Gardering given