Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-07, 21:41   #32
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
I avd1 väljer jag att låsa på ledaren plus bästa hästen dvs 5 och 6. i avd2 tyckte jag att Op flirt såg så där ut senast och säger idag syn! Många roliga drag som bjuder upp till dans! avd3 tror jag Norsken bara är bäst ska gå en tid runt 1.21, bara att spika.. avd4 vidöppet, första övernattningen för Offshore man är ??? Spring Break och Greve E gynnas om tempo. avd5 här tror jag mest på My love star som är mycket kapabel och vinner troligen detta felfri. Åke ger avslag på Metior Easy (bort,bort) avd6 provar jag att chansspika 9%aren Hard Livin som har avslutat nedåt 1.10 de senaste två loppen, på gång rent formmässigt, klaffar det med positionerna kan han vinna detta, intressant är att Johan hoppar upp för första gången. Drag! Tidead Accelerator blev rädd av en skugga senast är annars fint i ordning och går ofta hela vägen in. Sida vid sida blir han nog tuff att konkurrera med. När två trätter vinner, tja varför inte Speedige Credit Fayline eller Kastrerade Carlos Lightning eller Sundviks Sairgon som har form och får fin resa i ryggen på Chicago...

avd1. 5-6
avd2. 1-3-4-5-6
avd3. 12 Gylder Balder
avd4. 4-5-6-11-12
avd5. 7-8-11
avd6. 7 Hard Livin
avd7. 1-6-8-10-11
= 375 kr

Hard Livin tänker jag fortsätta jaga tills han vinner. Kommer slå igenom i år - två lopp i kroppen nu. Kul se att du spikar! Redén kommer uppdatera hemsidan och senaste info på twitter, han är på resa i bilen och dålig mottagning - men det kommer. Jag spikar honom med Up Up And Away.. men inväntar senaste info, vädret kan ställa till det?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat