Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-07, 21:41   #316
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vi tackar användaren drickamicke för ett oannonserat avhopp ca 20 timmar innan spelstopp, schysst mot oss andra. Ska någon hoppa av i framtiden så får ni ju gärna göra det i god tid och även säga till så det är enkelt att hitta någon ersättare.

Vi har hittat en ersättare till kusagwa men vi är alltså ändå 1 person kort i bolaget. Det finns en reservlista men jag kan inte bjuda in någon där och hoppas att den ska kunna hinna se det innan det är dags och sen måste man avväga när man ska försöka bjuda in nästa person.

Därför gör vi så att den som vill ha den sista platsen får den, först till kvarn... skicka ett PM till mig nu direkt så får ni en inbjudan och kan gå med redan ikväll så är allt klart inför morgondagen. Är du med på reservlistan så är det såklart bara att skriva igen att du är redo att vara med omgående och då får du ju platsen också.

Sätt gärna in 820 kr som täcker hela junis omgångar så jag inte behöver jaga folk som ska sätta in pengar varje vecka. Dock minst 205 kr så vi iaf kan spela i helgen och bolaget kan leva en helg till...

Om det inte blir något napp ikväll så får vi väl helt enkelt köra på 19 personer denna veckan...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat