Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-08, 10:12   #57
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Den information vi har just nu är att Daniel Olsson i V75-4 med stor sannolikhet håller upp ledningen från bricka ett och kommer att köra där det borde betyda att 4 Offshore Man och 6 Bolt Boko kommer att hamna åt råttorna
Min rövarlösning 2-5-10

V75-5 Hm min ryggradskänsla sa direkt när jag såg loppet att det går inte att ta 40 meters tillägg nu har den infon kablats ut under hela veckan och ALLA sågar nu 15 Metior Easy Jag köper inte riktigt betaltjänsternas utgångshästar
2-3-4-7-9-11 är måstestreck för mig Här har jag noll koll någon som har kommit fram till något bättre?!

V75-6 Här körs 2-4-6-8 för spets och grönpyjamasen vill givetvis släppa till första bästa 3 She Loves Yóu kan jag köpa att det är en undantagshäst men det är inte det som gäller när man tippar V75 utan att ha sju rätt. En kortlösning utan motivering utan ryggradskänslan igen är 3-4-8

Benar man ut loppen 4-5-6 har man penningvittring precis samma tanke som Putte64 På förhand tror jag det kan ge bra på sju rätt och för min del är avdelning 5 kruxet

Lycka till
Klart danne kör i ledningen om han kan
Blir det inte för hårt tryck från offshore man kan han tom hålla undan
Spets och slut till 4,50 ?