Turtlewax här. Håller väl oftast till på rekatochklart, men har börjat tröttna på senaste tiden då sajten är överbefolkad med icke-behöriga som spammar ner planket i princip 24/7.
Har även hållt till på FB, dock inte längre. Har följt Boone och Icash sporadiskt dock, även utan att ha varit medlem och kan inte tänka mig annat än att den här sajten kommer att slå på den stora trumman - den största, jävla trumman som pengar kan köpa.
Håller gärna min personliga info såsom ålder och dylikt hemligt, mest för att jag inte gillar att hänga ut mig som person över internet. Har en förkärlek för lir på hockey, något som får de flesta att ilsket väsa LOTTO. Vågar även påstå att jag är ganska insatt i den australienska fotbollsligan där jag satt både ett och två överodds i min ganska korta karriär. Har nyss även börjat pilla med oddstrading och ser enorm potential i det.
Det vart väl allt för mig. Ska bli väldigt intressant att få vara del av sajten redan från början, och se vart det hela tar vägen. Jag önskar er all lycka i spelandet, så ses vi på forumet. Sist men inte minst är det väl passande att citera min första och enda guldregel inom bettingen, och påminna folket om det på samma gång :
Det är vi mot dem.
/ Turtle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|