Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-08, 16:00   #202
laxdasen

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
vet inte hur många fel som det finns i denna text egentligen men försöker börja stapla upp dom:
- Du hade definitivt INTE alla hästar i alla lopp kvar, troligtvis enbart alla som DU tror på, jävla stor skillnad på det borde man kanske säga till dig...
- "om 6 hade vunnit första..." - ja OM finns ju aldrig i trav eller hur?
- "väx upp för fan" - que? Denna fras kanske skulle studeras lite extra av magistern själv?

Observera att det är trevligt att sticka ut och ha sina åsikter klara men när man dumförklarar alla andra som har åsikter så undrar man ju om det står rätt till där upp på kontoret?
Du må kunna trav, har lite kontakter och har spelat trav i alla år, men du är inte ensam om det.
Önskar att du kunde visa lite ödmjukhet men att kombinera med dina tankar om trav - det är ju som sagt alltid underhållande..

God jul

ps-
jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..