Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-08, 16:19   #217
SuprMario

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2500
Standard

Citat:
jag hade alla i alla lopp som var kvar om det blivit 6-1-6-... fattar du inte att vissa spelar större system än 48 rader....du har väl ingen aning o vilka system jag spelar........jag är inte ensam om systemet men vi hade alla i fyra sista....men då kllas det väl robotsystem.... inse att du spelar i en annan division....det gör de flesta....vissa spelar mer andra mindre,..
som någon skrev ovan - du slänger bort streck på chanslösa hästar som du själv klankar emot när folk spelar som dom själv vill.

Sedan hade inte DU haft alla hästar kvar utan du hade mest troligtvis i sådana fall någon % i ett system som hade denna täckning - också en stor skillnad.

Ja vi spelar helt i olika divisioner som du - sedan om det är till din fördel låter jag vara osagt.
Det jag opponerar mig emot är ditt sätt att klanka/hantera/diskutera etc när det handlar om trav är enbart "your way or the highway" - fruktansvärt trist.

Citat:
kostar 8100 att helgardera fyra sista... är väl inget konstigt alla har jag gjort 50 gånger....men lev i din värld och tro att ingen gör det..... inte ens det kunde du unna mig om det suttit trots att du fick sjöa i onsdags... tragiskt....
Vem har sagt att jag inte tror att man gör det, eller kan göra det? Vad vet du om mitt spelande genom åren? Ingenting kan man säga men det är som vanligt att de som SKRÄVLAR och pratar vitt och brett om sina insatser/vinster är de som mest just bara snackar.
Det rinner in någon vinst då och då men det rinner ut mer pengari det långa loppet och man vägrar inse sin roll i spelhierarkin - om man är fisken som matar eller hajen som äter.
Tror mig veta vilken kategori du tillhör..
Men va inte ledsen - det är de flesta som tillhör denna och inget att skämmas över.

Bjuder på en en vacker dag..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat