Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-28, 00:40   #42
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har även lean på Gran Canaria-10.5. G.C är normalt mkt hemmastarka och ska i vanliga fall på hemmaplan kunna täcka spreaden mot ett bottengäng som Bruesa. Men man har en viktig match i Eurocup i veckan. Även om G.C:s coach har sagt att man måste ha fullt fokus på matchen imorgon innan Eurocup-matchen, så känns spreaden kanske aningen för hög med tanke på veckans viktiga match. Kanske blir lir...får se...Men jag kommer nog i sådana fall (om jag lirar) inte hinna lägga ut det spelet då matchen börjar 12.00.

För övrigt rekommenderar jag att INTE rygga ngt spel, detta med tanke på den dåliga gårdagen, samt jag känner inte ngt extra starkt för ngt av liren, därav medel eller mindre insats. Anledningen till att jag lägger ut liren är att förhoppningsvis få upp någons intresse för Eurobasket (är alltid roligt om fler är med och diskuterar angående info, idéer och tankar), samt att jag kom överens med papak att ha en Eurobasket-tråd över helgen. (Nope, tänker inte banga ur , så jag lägger ut liren jag lirat och tror på.)

Edit: Efter massa velande la jag ändå in 3u på G.C. precis innan matchstart. Slutresultat: 83-68

Senast redigerad av Gb den 2010-03-28 klockan 13:45.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat