Ämne: Uppstack v86
Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-12, 14:45   #37
chelf

chelfs avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 36
Standard

"
V86-1: 4 On Track Piraten var bara seg och oinspirerad senast och stod inte riktigt att känna igen. Här har han ett kalasläge då han är snabb som en vessla från start, och då värsta motståndaren är struken så tror jag det är spets och slut som gäller här. Jag spikar!

V86-5: 7 Donald Duck Tooma är jämn och säker. Adielsson upp kan innebära seger. 8 Overtaker By Sib gjorde en bra comeback senast. Kan avsluta vasst och är med i striden. 3 Feast Your Eyes är i bra form och startsnabb. Kan leda runt om.

V86-7: 4 Noble Knight spurtade bra senast och är på väg mot toppformen. Han är mycket startsnabb och jag tror han tar hand om ledningen här. sen hoppas jag han körs där för då blir han svårslagen. Jag chansspikar!

V86-8: 11 Västerbo Europe fick en fin resa senast och avgjorde på ett bra sätt. Kihlström upp borgar för en ny fin resa och jag tror han speedar ner alla till slut. Spik!
"

/ Hingsten.se

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
chelf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat