Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-13, 21:12   #97
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Hästen har hittat gnistan sen de röck dojorna samt är s-snabb och på det så kom den med bland mina 6 iaf. Kusken brukar ju vara relativt sansad också.
Det där med skoryck som man ser i senaste starten kan man gå tungt på, men med en kusk/tränare jag knappt hört talas om (har inget av honom i minnesbanken) och med den bedrövliga statistiken jag såg att han hade så avstår jag om han ligger över 10%. Står fast vid det och är säker på att det ger plus i längden (eller ja, mindre minus om man ska vara petig kanske )

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
skrika högst.. är knappt inne här längre går bättre när man kör utan att få info från 2000 pers gjorde v75 på 10 min och missa scouby djob på 5 hästar och valde Joakim Von Anka istället och hade fått runt 2,500.000kr med den som vinnare men fick 56.000kr på 5 sexor och en x antal femmor

Idiot som jag var tog jag bort jorma i guld och hade erik lindegren med istället... så jag fick lära mig av mitt eget tänk... 30.000kr i förstapris på v64 kan ju jag vinna tillomed:P
Det där hade ju absolut inget med det vi diskuterade att göra...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat