Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-16, 09:58   #200
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det är många som fyller i en enkelrad, spelar den x10 och så V7. 25st sjuor då idag, 2000kr för 5kr i insats.

Många andra, vi kan kalla dem för kollektivet, spelar små matematiska system (under 200 rader), och har favoriten med i alla avdelningar plus några garderingsstreck. De är alltid med när det blir favoritparader och utdelningar upp till 5-10.000kr, även om den här raden väl nästan var rekord. De är också med och har 5 och 6 rätt en del veckor. Idag vann kollektivet mot alla som försöker vinna stort. De är nöjda med att några timmars nöje varje vecka kostar så lite. Det är det som gör V75 till ett så fantastiskt spel.
Kan inte hålla med mer och att håna dessa "vinnare" är som att såga av grenen vi själva sitter på. Om inte den stora massan spelar så har vi en omsättning på 20 mille. Kolla omsättningen idag, 59 millar klockan 14. Hur många av storspelarna och travnördarna har klivit in då? Nä det är Svenssons och Harry Boy, som tror att spelstopp är 14:30 som vanligt.

Sen kan jag väl säga att jag skäms inte det minsta och säga att jag sätte sjuan idag, man kan inte mer än sätta den. Har varit med om tre stora favoriter vinna och ändå vinna +100K

Sitta och göra matematiska system och dissa favoriter för att jaga något man tror är spelvärde är i min bok idioti. Investera i ett reducerat system, lär dig sätta kraven på rätt sätt, använd faktorer på stora favoriter och va glad när sjuorna sitter. Ibland ger de bra och ibland ger de 80kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat