Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-17, 22:12   #13
Anonymous

Anonymouss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 770

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1606211

Jag tror att Tahiti kommer att bli mästerskapets slagpåse.

Endast en spelare som spelar utan Tahiti, resten spelar i den inhemska ligan. Lite som San Marino med andra ord.

Ladbrokes erbjöd dubbla pengarna för att Tahiti skulle gå igenom turneringen mållösa, nu är detta nere i 1.83 gånger pengarna.

Tahiti kommer att möta Nigeria, Spanien och Uruguay, i den ordningen.

Den avgörande matchen tror jag blir den första, då jag inte tror att dem får hål på Spanien och Uruguay.

Då dem oftast möter andra ö-lag, så kan det vara svårt att mäta kvalitén på laget. Det närmsta vi kommer ett topplag är nog Nya Zeeland, ett lag de inte gjort mål på under dem fyra mötena, med en målskillnad på 20 - 0.

Kan man inte göra mål mot Nya Zeeland, så tror jag att man får svårt att göra mål på Nigeria. Mål på Spanien eller Uruguay gör dem inte, inte under min livstid...

Med ovanstående faktorer inräknade, så tror jag att dubbla pengarna på Tahiti att inte göra mål, är ett bra spel.

Spelet till det oddset finns på Betfair.
http://www.betfair.com/exchange/foot....2639422&exp=s
Ajaj, men kul för Tahiti.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat