så här spelar jag.
Vaggeryd 4 2013-06-19 V86
Avd Ordinarie Reserver
1 10 11 12 (5)
2 11 12 (1 5)
3 10 11 12 (2)
4 6 7 10 14 (15)
5 4 (10)
6 8 (12 6)
7 2 (9)
8 2 6 7 11 13 15 (3)
432 rader * 1 * 0,25 kr = 108,00 kr
2013 E3C4 427C **** 0901
18 juni 2013
avd1. Do it komp har ett intressant läge, hästen är stark och rejäl. Tidig! Cayenee Käbb fick en bra löpning senast men var blek den dagen kan mycket bättre, kliver ner i klass, kan gå! Klipping face har bra stryka men lurigt läge, kan duga med klaff.
avd2. Poker bi gav ett fint intryck i Sverige debuten och är nu obesegrad på Svensk mark tidig trots spåret. Queen Delight visade prov på fin kapacitet ifjol, har inlett året bra. Tidig!
avd3. Pure Vaccation har höjt sig flera snäpp på barfota balans, tufft placerad men med tur så kan det gå vägen.13%. Nesmil Hanover går alltid hela vägen in och gynnas om det blir pace i loppet. Ravenna gillade inte distansen senast, har varit bra gångerna innan. Räknas i ett lopp som detta.
avd4. Vidöppet. Pelican Flyer ska gå en låg 13 tid enligt tränaren - tja- då borde hästen i princip vara klar? Caribou gjorde det bra trots en ganska tuff resa senast, måste dock klaffa för att hästen ska vinna. Nice and smooth blev nog lite väl pigg i spets senast, normalt tidig i detta gäng. Spets och tomt i tanken för Gao Crown? passa även Tärnan om ni garderar, har fart och livsfarlig om det klaffar 200%
avd5. Prescilla Spin går ner i klass, rätt läge bör bli svårslagen! Spik!
avd6. Svårt lopp men känslan säger att Sem Jafet trivs bäst över längre distanser, Sandman Sand var snuskigt bra senast. Eros Tooma är kapabel men något bortlottad? Pling Plong är en jätterysare eftersom hästen satt fast med allt i köpenhamn. Viss skrällchans! Jag chansspikar Sandman sand.....
avd7. Depardieu är kvick ut och mycket talar för spets och slut! Värst emot är O.F.V dream som var bra bakom LK senast men får nog göra jobbet denna gången. Jag tar ställning!
avd8. Vidöppet! Wiss Shadow hade sparat ihop till segern senast, tufft att kanske runda allt men jag tror han gör det. Aega Band gjorde ett bra lopp i bronsdivitionen senast, blir allt bättre och är med och krigar om segern även här. Playing tua ska köras offfensivt. Kimono Pearl är något ojämn och kanske bäst i spets. Gick dock ändå bra senast trots 2 omstarter. In serenity står lite på tur för att vinna. "pass upp!" Jullex Electra har ett fint läge och är inte borta.
Lycka till...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: jopase (+3)
Senast redigerad av Klanke den 2013-06-19 klockan 11:20.
|