Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-19, 08:53   #7
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Rolig omgång, många intressant skrällar, kortfattat

1. lutar åt spik åke & polar l.b, travar den är den överlägsen detta gäng, vet att åke var uppåt i debuten.

2. Pass upp för pirata di pippo, gick bra på jägers sist, bara 11 % nu

3. som ngn nämnt 9 % on broadway klart intressant, lär köras till spets igen, håller den sej lugn kan den vinna. Även Ravenna 17 % tycker jag känns kul, kan få loppet.

4. här blir det spik, många streckar nog 2 & 6, jag nöjer mej med 2 (björn) som jag tror leder start till mål. Åkes inte märkvärdig sist.

5. Kommer vara jämnstreckat mellan 4,5, båda givna för mej men passa även 10 som är härdad i tuffa gäng & kan få perfekt resa. Även 11 åker med, stallskrik några ggr men inte fått till det än så länge. En sån ska man inte släppa.

6. 4 galoppera i årsdebuten, endast 8 % nu, härdad i klassen, måste med. Även 12 tycker jag är ett kul skrällbud.

7. Alla skriker spik på 2, men glöm inte 6 som satt fast på v7 sist, enligt mej bra 2-hästarslås i detta lopp.

8. Här blir det många...glöm inte 2 som suttit fast flera ggr nu (kuskbyte, enormt plus) samt båda Svanberg-hästarna, 9 & 13 som båda är under 10 % i nuläget.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat