Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-19, 09:43   #268
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sebkar Visa inlägg
Några idér :

Häcken borde väl lyckas ta Halmstad ? (Dock första efter uppehåller kanske är lite lotto ? )

Sundsvall borde vinna över Brage men då skall väl helst inte % dra iväg för mkt , Risken finns .

Kanske roligt u tecken x i Forvard -Sirius ?
Lite reflektioner, allsvenskan tycker jag är svår, fruktansvärt jämn, att spika en 2a känns som du säger Lotto....

Sundsvall köper ja rakt ut, hamnar säkert på över 55 % men känns ändå vettig, Brage 1-13 målskillnad sista 4 matcherna.

Forward-Sirius kommer nog bli en tuff tillställning, men så länge Sirius forts att bara vinna & vinna trots alla sina skador vet jag inte om man ska gå emot...Man befogar över den bredaste truppen i serien, antar att det är därför man fortf levererar trots skador på viktiga spelare.

Ngt jag funderat en del på slutet är att jag tycker det är väldigt sällan det slutar kryss i div-1-matcherna, förra rundan ex 9 matcher från div 1, blev endast 1 kryss, & vet att det varit liknande resultat tidigare. Kommer nog därför köra en del 1-2 på dessa matcher (kommer säkert sluta med en hel drös med kryss då...)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat