Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-29, 00:37   #212
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

A1, Italien, 29/3, 20.30
Scavolini Gruppo Spar Pesaro-Armani Jeans Milano
Armani Jeans Milano-2, 1.926 (pinnacle)
4u

Slutresultat: 83-77
Riktigt tråkigt att Milano inte behagar att vakna till förrän i 4:e qt. Tror jag har sagt det tidigare, men italienska A1-ligan är bland det mest opålitliga som finns. Milano loosar när jag spelar på dem och vinner när jag spelar emot dem, vilket innebär att jag är dålig på att analysera deras matcher. Kommer nog att avstå just Milano och kanske A1 överhuvudtaget resten av säsongen iaf. Får hoppas att Newcastle håller tätt i fotbollen, så att det blir en liten vinst idag iaf...

Näst sist placerade Scavolini Pesaro tar på hemmaplan emot femteplacerade Milano. En rätt viktig match för båda lagen. Åtta matcher kvar i Regular, Pesaro måste undvika nedflyttning (två sista lagen i A1 åker ur) och Milano har play off plats att tänka på, då inget är klart om play off platserna, förutom för ledande Montespaschi. Lagen har mötts 1 gång den här säsongen och två ggr förra säsongen:

2009.11.29 Milano 89 : 86 ot Scavolini Pesaro
2009.01.25 Milano 91 : 81 Scavolini Pesaro
2008.10.12 Scavolini Pesaro 62 : 67 Milano

Lagens form är sådär. Milano har 3-3 de senaste sex matcherna, varav 1-2 borta. Man har dock under säsongen vunnit borta mot klart bättre lag än Scavolini, bla Virtus Bologna och Avellino. Scavolini har 1-5 de senaste sex matcherna, där man har förlorat hemma mot bla Benetton, (9:a, alltså sämre placerade än Milano i liga-tabellen). Inga skador rapporterade på Milanos hemsida.

Edit: Matchen börjar 20.30, inte 19.30. Lie olika bud på olika sidor, antar att en del inte ställt om till sommartid...

Senast redigerad av Gb den 2010-03-29 klockan 22:31.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng