Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-20, 17:06   #35
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Ny omgång aktiverad till Kalmar Söndagen den 23/6

Deadline för insats 10:30 Söndag, gärna tidigare, ev. flyttar jag den närmare spelstopp lite beroende på om jag sitter vid datorn .

Utkast på 2100 kr, dvs klart större än tidigare, se till att dra in lite extra andelar nu när vi har en JACKPOT att jaga, vore kul att slippa banta systemet !!

Insatsrapport, lördag kl 21:
tio glada och så jag

18 delar betalda o klara.

Utkast med reservation för (totala) förändringar:

Jag tänker koppla grepp på kollektivet i flera av loppen, leken heter "undvika favoriten" , här följer de tidiga A respektive Garderingshästarna:

AG1 = avd 1 : A: 5 Johnny B. Kemp, G: 6 9 3
AG4 = avd 2 : A: 4 Viking America, 10 Zongouldak G: 5 6 1 2 8 3
AG3 = avd 3 : A: 4 Shaq is Back G: 5 Haraldinho
mat. avd 4 : 3 1 6 10 8
mat. avd 5 : 15, 7, 10
mat. avd 6 : 2 Paparazzi, 15 New Line
AG2 = avd 7 : A: 10 Oleander, 6 Arazi Boko G: 2 8 4 12 3 5

Mallen är på 4 kuponger (V75 tillsammans begränsning) och viktar mer på A-häst ju lägre index (AG1, AG2, AG3, AG4) ofullständigt utskriven men ändå en tanke.
-----------------

Kollektivet garderar mest i avd 5, sedan 4, 2, 1, 3, 7, 6

Valet på Luddes springare "Paparazzi" i avd 6 bygger på att New Line är tacksam att fälla, och vem gör inte det bättre än en klassig 4-åring på startvolten som är rätt lite spelad !?

Vidare vill jag gå kort i stoloppet, visst finns en del kul streck där oxå men det biter bättre med gardering i avd 6, 7 o 3 i nämnd ordning.

Pink Elephant, näst (?) största spiken denna vecka går faktiskt upp en del i klass och därmed ska Elefanten bort

Bästa A-häst dömer jag Johnny B. Kemp som, till viss del styr spelvärdet där oxå, rätt jämnt lopp men för mig klar förstahäst trots vetskapen om att han sannolikt får runda några stycken.

Näst bästa rankar jag duon Oleander o Arazi Boko i sista avd, åtminstone såtillvida att lösningen är tilltalande spelmässigt.

Senast redigerad av clarund den 2013-06-22 klockan 20:54.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng