Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-20, 22:38   #69
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Friskus90 Visa inlägg
Måste säga att du verkligen är inne på samma linje som mig förutom att jag tycker att de tär vansinne att inte ha med Pink Elephant i sista spelar precis som dig i ena av mina andelssystem förutom att jag spelar utgång på Pink Elephant/Johnny B.Kemp och streckar alla utom 2 på andra kupongen samt låser avd2 på 4,5,10
Tycker det är en av omgångens mest överstreckade hästar. Stor-favorit i sista går man "alltid" emot då den säkert kommer vara streckad på 80-90% av kvarvarande system, men känns mer motiverat nu än vad det gör ibland när man går emot dessa storisar i sista(tex le mat senast)

Visst har hästen hög kapacitet, men har samtidigt tjänar otroligt mycket pengar de senaste starterna. Går upp REJÄLT i klass nu även om det kanske inte är den tuffaste bronsdivisionen. Kan inte tänka mig att det blir någon ledningen heller och han kommer få göra mycket grovjobb själv.
Hästen är inte heller den speedigaste och trots han skulle krossa ledaren(6) utvändigt så tror jag han kan bli ner speedad av snabbare hästar, såsom Oleander som är enormt speedig.
Kort distans känns inte heller som en fördel.

Detta är enligt mig ett perfekt objekt att gå emot som stor favorit i en avslutande V75-lopp.

Senast redigerad av donkyklonk den 2013-06-20 klockan 23:24.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat