02:00 Chicago Blackhawks vs Boston Bruins
Det står 2-2 i matcher efter att Hawks vann senast med 6-5 borta i TD Garden när Brent Seabrook satte avgörande målet i "sudden". Det var en ovanligt målrik tillställning i denna målsnåla matchserie. Jag tror att Bruins kommer att spela så tight defensivt som bara de kan och det kommer att kräva ett otroligt mått av tålamod av Chicago för att de inte ska förivra sig.
Boston spelar enkelt och prioriterar defensiven och de har gjort så hela säsongen vilket gör att de känner sig trygga i det spelsättet. Blackhawks har en fantastisk offensiv men det är svårt för dem att komma till när Bruins spelar tight, enkelt och diciplinerat.
Hemma i "Madhouse at Madison" förväntar sig hemmafansen att Hawks ska föra spelet och pumpa på i offensiven, vilket de har material till, men jag tror att en för optimistisk offensiv kan straffa sig. Som jag ser det ligger den största pressen på spelarna i Hawks och Boston kan gå ut och spela defensiv "gris hockey" och bara vänta på kontringslägen. Jag tror att Boston Bruins snor ytterligare en match i United Center och vinner i natt.
Jag lirar 3u/spel på följande:
Chicago vs Boston, Bruins 3,30@Marathonbet
Chicago vs Boston, Bruins Ö2,5 mål 2,47@Pinnaclesports
Tips: 2-3
Lycka Till Med Era Spel
Ha De Gôtt
Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|