Citat:
Ursprungligen postat av robfri
Får väl bli först ut
AIK - BP: Håller väl aik som knappa favoriter, tror dock inte på ngn lätt seger & för mej luktar det målsnålt. 0,1,2 -0,1
Göteborg - Mjällby: En match Göteborg bör vinna om man ska vara med i toppen, tror också man har bra chans att göra det. 1,2,3 -0,1
Malmö - Elfsborg: Viktig match för båda lagen, 21 p ståtar båda lagen med poängmässigt. Bör bli en jämn & tight tillställning, 0,1,2 - 0,1,2 med reducering att Elfsborg inte får vinna.
Öster - Norrköping: Öster spottat upp sej på slutet, Norrköping verkar ojämna, tror denna match är den öppnaste & kan nog sluta hur som helst. Noterar dock att Norrköping oftast är inblandade i målglada tillställningar. 1,2,3 - 1,2,3
ca 1900 rader
|
Jag skulle nog gärna vilja ha med även 3:an i AIK-matchen, men kanske inte på bekostnad av 0:an som ser betydligt trevligare ut ur strecksynpunkt. Men å andra sidan har jag svårt att se AIK gå mållösa i denna match.
Helt enig när det gäller Göteborg-Mjällby.
Nästan enig när det gäller Malmö-Elfsborg

Inte helt sugen på att reducera bort Elfsborgsseger dock...
Kanske skulle kunna nöja mig med 1,2 på Öster i den sista matchen, tror inte riktigt att man mäktar med att göra 3 mål på Norrköping.
Så går mina tidiga tankar... får avvakta o se till procentfördelningen när spelen börjar få ordentlig fart imorgon förmiddag.