Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-25, 14:31   #12
Helge
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Kör en liten..

Ordinarie Reserver
V64-1 6
V64-2 12
V64-3 3, 5, 6, 9
V64-4 1, 14
V64-5 2
V64-6 2, 4, 5, 8, 10, 15
48 rader x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr

2013 TSN: A900 59BD **** 0141


Please perfect är en kanske tråkig spik men jag tror den bara vinner detta. Lika så Luddes nya sjänämne RADIEUX som är en avkomma efter Love You man har iallfall stora förhoppningar på denna häst i framtiden. Ludde brukar vara offensiv.

God tur!


Lycka till!

Här en färsk intervju på din spik i V65-5 från SS. (Du kanske har den? Nåja, någon annan kanske inte )



Lambert Asker har en lovande sak i 2 Ronnie o’Sullivan (V64-5) som gjorde ett fint lopp i Danmark senast.

- "Ja han var bra, men kusken gjorde precis tvärtemot vad jag sa att han skulle göra. Den som vann gjorde det däremot, han satt lugnt till 500 kvar och då har man krut kvar. Det går inte att köra 12-13 första varvet, då blir det tomt. Han har fått det ganska lugnt efter det loppet, han tappade en sko och fick en trasig hov före det och gick med något som kan liknas vid plastic padding på hoven. Han verkar i alla fall fräsch nu här hemma men är inte på topp, vi siktar på att ha honom på topp till Åbergs-dagen och något Derby blir det inte – jag startar inte hästar i Tyskland för det är bara en klubb för inbördes beundran! Däremot är det bra uppfödning, detta beror på att de har bättre klimat och hästarna kan växa ut och klart på bättre vis. Vi kör med skor runt om och vanligt huvudlag, och vi får se vad Takter hittar på men det går inte att vara på hästen från start, Björn tog på sig galoppen på Valla då han la pisken på hästen och min häst kanske kan vara en fidus", säger Asker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5), ConRoy (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat