Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-26, 01:02   #8
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
samma här..

Lite ideer.

Spik nr 1. Your Highness som bara vinner och vinner gick 1.12 sista varvet senast och detta trots en tappstart.

Spik nr 2. Panter Neo har utvecklats positivt i år och blir allt bättre, distansen är frågandes men jag tror han fixar det. Åke har höga förhoppningar framöver om denna så varför inte nu på onsdag?

Spik nr 3. Parodie är mycket kvick ut och jag blir inte förvånad om hon sitter i spets efter 500 meter men nog ska hon hitta sig en vettig position. Jag tycker hon känns spelvärd och spikar utan prut.

Dragen:

Twitter avslutade i mäktig stil senast nedåt 1.10 sista 800 i vida spår. Perfekt läge "pass upp"

Bandit Hornline var finalist i uppfödningslöpningen en kapabel snubbe som kan mycket i ljusa stunder.

Prince Tagg har skyhög kapacitet men visar det sällan, fint läge nu och ska räknas.

Devadas TJ Visade en rejäl insats senast och blir svår att stå emot även nu. Bra
%.

Låset. Quadrille inledde lovande som unghäst har dummat sig i år men ändå farlig att bortse från, hästen kan vända in och ut på motståndet. Stardust amour står bra inne i loppet har form och bör vara i striden. Favoriten får tant agda och harry boy ta den står jag över. Ska sjöa!

God tur!

Hoppas jag följer dig med! Dra ett PM/DM/Mail osv vidare annars.

Kan tycka du är för tidig med dina rader - inte så genomtänkt oftast.. sorry *kram*
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat