Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-27, 02:04   #39
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Intressant att Rocky Winner fortsätter att få spelarnas förtroende. Har sen han debuterade hos Åke vunnit 3 av 6 starter, dock alla på kort distans. Han har varit storfavorit varje gång i dessa 6 starter med snittodds på ca 1,86x
För 2 starter sedan mötte han ett lättare silvergäng på medeldistans från samma spår. Va då 6a i mål helt chanslös. Tycker han vunnit 3 rätt enkla lopp även om han sett fin ut vid vinsterna. Skulle säga att detta är det tuffaste motstånd han har varit ute emot och han verkar ännu en gång bli favorit. Får nog ingen plats på mitt system heller.
citerar Åke, angående halsinfektion på nämnda häst i synnerhet och betänker att han hade sådana cirkulerande ett tag. ex vis den gången han enligt dig var "chanslös" men försök själv springa när du e sjuk... :

"Rocky Winner visade nu att han är den hästen som jag hela tiden har känt att han är. Att vinna i Silverdivisionen från dödens på 1.11,6 med krafter kvar gör bara riktigt bra hästar. Nu är det samma tryck i honom som det var när han gjorde första starten för mig men därefter har han varit lite nedsatt av halsinfektioner. Nästa start blir i finalen i Eskilstuna nästkommande helg."

Inte alls lika säker som du att han inte motsvarar de streck han bär...
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng