Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-28, 22:09   #162
laxdasen

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Kul att se att du har blivit så ödmjuk! Det var faktiskt riktigt trevligt att läsa dina synpunkter den här gången, nu när du inte hånade alla som hade en avvikande åsikt från vad du själv TROR.

Jag tar genast tillbaka ovanstående... Det går inte lära en gammal rabiat hund att sitta märker jag. Hur kan du bli så arg för att jag bad dig vara lite mer ödmjuk förra veckan? Tagga ner lite och lägg ner ditt personliga korståg gentemot mig. Är det någon som är bitter är det du. Är det någon som har "svagt psyke" är det du, med tanke på att du inte tål ett uns av kritik utan att börja gorma med ditt favoritpåstående om att "ingen annan kan något om trav, bara den allsmäktige laxdasen".

ON TOPIC:

Ang. avd 2 så är det väl bara strecka de 2 stora och njuta av en fin duell? Baserat på spetschans och den senaste träningsinfon från stallet så talar det mesta för Denim, men är det inte dumt att lämna ute en så fin häst som D'One ändå? Örjan har ju dessutom en förmåga att måtta in vinnare från dödens...

När det gäller skrällar hittar jag det mest intressanta i guld. YBH har jag jagat på slutet och den var riktigt nära Nahar senast. Visserligen bjöd Bergh på det, men den såg riktigt vass ut trots allt. Kan rinna undan i spets och intressant som halvskräll. Mest intressant är dock att det kanske ställer till det för Picoliten om man vägrar släppa spets. Lägg därtill att både Sanity och Nahar redan har besvärliga spår, och helt plötsligt är det lite läge för storskrällen Deuxieme Picsous på 3%! Gjorde det bra senast bakom makalöse Scouby Djob och knappade in över upploppet. Nu blir det BFROFFG och första jänkarvagn och hittar den ner i 2-3 ytter ska det vara bra chans. Normalt sett inte gynnad av 2140 men kanske kan ändringarna göra den lite rappare. Klart mest spelvärd i hela omgången.

Glöm inte heller bort Greve E som varit tvåa bakom Time Machine 2 ggr i rad och senast var det riktigt nära. Visserligen har den haft spårfördel gentemot Time Machine båda gångerna och ändå förlorat. Nu är det istället Time Machine som har spårfördel, men 5% är alldeles för lite.
Har inget emot dej egentligen men du spydde obegr på mig och sa att du skulle betala för att slippa mig... då får man så klart skylla sig själv....det fattar alla....även en sån som du