Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-29, 22:45   #169
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Du skulle inte vilja dela med dig av din nya svenska capper?
Vill inte verka girig eller egoistiskt men då det inte är "mina cappers" från början utan info jag fått av en god vän så vill jag höra mig för vad han tycker först, no offense

Dagens Sammanfattning

England - Championship
Newcastle -1 AH vs Nottingham Forest @ 2.28 3/10 Pinnacle WIN

Den här satt långt inne, 2-0 kom i 89:de minuten, borde redan varit 3-0, men en vinst är en vinst!. En bit in i andra (då det fortf. stod 0-0) började ah-vinst kännas orealistiskt, Newcastle var dock det klart bättre laget så jag slängde iväg ett livebet på Newcastle vinst.

Newcastle vs Nottingham Forest @ 2.90 2/10 Betfair WIN

Turkiet - Super League
Kayserispor vs Trabzonspor -0.25 @ 1.943 2/10 Pinnacle LOSS

Matchbild rätt lik den vi såg i Newcastle, Trabzon hade både spelet och målchanserna större delen av matchen men de lyckades inte trycka dit den. I slutminuterna får Kayserispor ett rätt turligt ledningsmål som stod sig resten av matchen. Hel förlust kändes aldrig som någon fara så det kom som en kalldusch, tur att insatsen var lite lägre.

Ryggar

Sverige - Allsvenskan
Helsingborgs IF vs IFK Göteborg DnB LOSS

Test på ny capper och det började dåligt, slutresultat 2-0 till HeIF. Jag borde varit tydligare med att jag satsade väldigt lite på den här matchen, vilket jag gör på alla mina cappers överlag (även de som går stabilt plus) men speciellt på nya. Min unitsize på den här cappern är att en av hans units = 0.2 av mina units, vill veta säkert om det levereras plus innan jag ökar insatser.... Förlusten här blev -0.4U, jag hoppas inte någon trodde det var ett stensäkert tips och gick all-in, so sry isf...

En bra dag allt som allt, nettoplus strax över 5U, kör vidare på Maddux basket inatt...

Bränner vidare imorrn

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Methodwaste den 2010-03-29 klockan 23:02.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng