Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-30, 10:07   #170
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Godmorgon!

Jag har öppnat konto på expekt och jag märkte att man får pengarna tillbaka om man förlorar sitt första spel (upp till 250kr). Det blir en TV-peng på ett lite högre odds istället för att spela safe, pengarna får jag ju ändå tillbaks om jag förlorar, PERFEKT tv-peng!

UEFA - Champions League
B Munchen vs Man Utd @ 2.35 5/10 Expekt
Observera att jag ALDRIG hade spelat detta med hög insats om det inte vore för att det var "gratispengar". Jag tror på United för att de är inne i en sjuk form, ett av de bästa lagen overall nu helt klart!. Bayern kom undan med blotta förskräckelsen mot Fiorentina hemma, ja faktiskt kom de undan tack vare domaren. Idag kommer ett ordentligt slagkraftigt United på besök och då Bayern verkar sakna både Robben och Sweinsteiger tror jag att de blir uddlösa.

Holland - Jupiler League
Veendam -0.75 vs Omniworld @ 1.95 2/10 Pinnacle
Tre poäng här och Veendam når playoff, oerhört viktigt match mot ett svagt bortalag.
Veendam har spelat tre hemmamatcher i rad (idag den fjärde) och samtliga är vinst. Omniworld peakade formen och har efter en lång rad vinster ett kryss och en förlust bakom sig, sen är väl även Veendam ett bättre lag i grunden. Man brukar säga att klass slår motivation (de e rätt va? hehe) men här har vi klass och motivation på samma sida, borde väl bli tre pinnar då?

RYGG
Persipura Jayapura vs Kashima
Over 4.5 goals @ 1.70 1.5/10 Betfair

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng