12 Hulte Magnus (V64-3) är stark och bra men läget här gör att det kan bli svårt att vinna. Han är sölig ut och felar han så ställer han sig inte i år. Han känns dock jättebra nu men möter några bra som fått bättre läge så jag tycker att han skall garderas, menar Ulf Ohlsson.
3 Francais du Gull (V64-5) fick jag korrigera lite på upploppet senast då Untersteiner tog sig loss, men jag var nöjd med honom. Hovarna var lite slitna senast varför han gick med skor, men nu ser det mycket bättre ut så det blir barfota bak ikväll och lätta aluminium fram. Nu sätter jag på det helstängda huvudlaget för att få mer fart på honom från start. Jag vill ta mig förbi Friction och det bör jag göra med det helstängda och sedan vill jag köra i ledningen. Orecchietti är en topphäst, men jag tror att han kan behöva ett lopp till och min plan är att köra i ledningen ikväll, säger Erik Lindegren.
10 Hallsta Lotus (V64-6) han gick jättebra näst senast men fick stryk av en bättre häst. Har ett dåligt läge med bakspår här och jag kommer att köra ett avvaktande lopp men han känns fin och allt var bra vid segern. Klart att Gunnars inte blir lätt att slå men garderar man den skall min med, menar Ulf Ohlsson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Misär (+1)
|