Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez
Då jag kollade startlistorna igår natt trodde jag i min idioti att Digital inc skulle bli kanske 80-85% i första avd....
Men si så blev det icke... och alla här inne verkar överens om att Chelsea Boko är stenklar i första? Vad har jag missat?
Nog för att jag hejar på Chelsea Fc sen 15 år tillbaka och därmed även älskar hästen, men, bara 2 lopp efter lång vila, varav galopp i det första av dem, motDigital Inc som är i absolut toppslag från bättre spår?
Givet 2hästarslås för mig, bara att slå sig ner och njuta av loppet! Grattis till alla er som spikat om Chelsea boko bara vinner och är överlägsen, men som favorit mot en sån motståndare finns inte spik i min värld iaf. =)
|
Tror Inken är i princip chanslös, särskilt efter värmning.
Vad du missat? Kriteriet kanske ....
Chelsea har haft problem i år men var anständig i spåren senast de möttes. Av värmningen att döma har han gått framåt, såg mkt fin ut.
Barfota nu lär vara stort plus oxå.
Men inte bara det.
nr 5 är extremt snabb och lär spetsa om han vill. nr 10 är möjligen bättre men man vet aldrig vilka jänkare som funkar i sverige, bäst värmning på nr 5 iaf, annars tror jag mer på nr 10.
Vilket lopp! men som sagt tror Inken står sig slätt mot dessa, men har haft fel förr.... inget extra i värmning men det spelar iofs ingen roll på Melanders kusar...
------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
------------------------------------------------------