Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-02, 20:40   #123
skones

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 135
Standard

Får nog sätta lite på det men inte 10u =)

Vad tror ni om Gracie vs Kennedy? Jag tror det kan bli en riktigt kul match och jag undrar om Gracie kommer kunna ta ner Kennedy och kanske avsluta med submission. Båda två kommer från Strikeforceuppköpet och måste visa att de platsar bland toppen av fighters. I mitt huvud så vinner Kennedy denna matchen via TKO. Gillar Kennedy inside distance 4,15 på Dimes.

Leben vs Craig den här tror jag hårt på Craig då Leben kommer från två raka förluster samt avstängningar. Mycket press på honom att börja vinna annars riskerar han förmodligen sitt kontrakt med UFC även om han brukar vara med i riktigt krig ibland. Craig kontrollerar matchen vinner på dec men hittar bara rak till 1,69.

Funderat på Silva endel också och han vinner denna enkelt tror jag. Jag brukar falla för hypen ofta men denna gången ser jag genom. Men kommer inte spela på den så som läget är just nu i alla fall.

Kan Herman utnyttja sin längd och och trötta ut Gonzaga? Eller får han äta upp orden han sa en gång "jiu-jitsu doesn't work on me," Jag personligen har svårt för Gonzaga. Denna ska jag fundera på och eventuellt spela hårt på. Heman har ju inte fått det lätt i UFC direkt och kommer från 3 raka förluster men mot riktigt tungt motstånd (Roy Nelson, Stefan Struve, Antonio Nogueira).

Har ni hittat några guldkorn?
skones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat