Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-03, 12:31   #1101
Sebkar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Sverige - England (damer). Ingen vidare koll, mer än att jag vet att fruntimmer behöver komma ca 2 m från mål för att det ska vara målchans, alternativt att ngn från en felträff så att bollen går högt, då räcker oftast inte målvakten upp till ribban vilket betyder het målchans. Ni andra får sia om ev utgång av matchen målmässigt.

Drogheda - Malmö. Cupspel, Malmö ska såklart vara stora favoriter här. Ser att 0,1 är lika mycket streckat för hemmalaget, 40 %. Kanske man kan chansa & spika nån av dessa här för att frigöra tecken till fjollmatchen ovan vilket lär behövas. Jag säger 0 -1,2,3,4

Brage - Degerfors. Dgf ofta inblandat i målrika matcher, Brage går inte bra. Känns dock som att det ska det ngn gång vända för hemmalaget är det i en match som denna. 1,2,3 -1,2,3 känns ganska vettigt kan jag tycka.

Start - Lilleström. Även här cupmatch, dålig kolla men sett till oddsen verkar hemmalaget vara knappa favoriter. 1,2,3 - 0,1,2 kanske funkar.
Dammatchen har ja också dåligt koll på , men tidigare har de blivit målriktat de emellan har ja för mej ?
Malmö borde väl vinna enkelt och helt inne på 0:a drogheda ,

Brage matchen skulle ja också Kunna tänka mej att 0:a , Brage har bara mäktat med 9 mål på hela säsongen samtidigt som Degerfors är inne i bra form , så 0 - 1,2,3,4 typ

Norge lämnar ja till bättre vetande ...
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat