Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-04, 06:58   #30
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Tycker det är dåligt att spelbolagen inte erbjuder odds på sprintermästaren än! De finns tex redan odds för derbyt på unibet fler månader innan men sprintermästaren får vi inte äns dagen innan... :/

Trevligt med jackpot. Tidiga drag är Indigous och Perfect Power som jag tror mycket på i respektive försök, spets och slut är melodin?!

Omgången är klart intressant då nästan samtliga betrodda i försöken har fått usla lägen, El mago, Quid pro, Increased workload och även Nato dream som aldrig håller upp någon ledning...

Beckman kan vara klar men ändå varit sämre och inte säkert den är på topp. Bra hästar på start och som independece såg ut senast spelar jag inte utan den...

Ravenna var rysligt fin senast. Stark favorit från ett bra läge. Saknas dock inte motstånd så kanske nöjer mig med utgång.

Remeber Laser kommer jag försöka jobba bort i sista, inte så jävla imponerad av den. Vinner nog bara detta med smörlopp eller från ledningen, vilket kan bli svårt att nå.

Ser annars mycket fram emot helgen som blir min första sprintermästar-helg. Har hyrt ett hus på 170 kvm precis bredvid travbanan med 5 polare, kan det bli tråkigt?!
Nu är det iof lite skillnad statusmässigt på sprintermästaren & derbyt. Så att bolagen erbj odds till ex derbyt & elitloppet så långt i förväg köper jag. Sen kan man väl tycka att de borde kunna släppa odds till sprintermästaren dagen innan, absolut, å andra sidan ät det inte mycket mer än ett vanligt lopp med försök & final. Hoppas ni får en trevlig helg, lätt gött med stuga & grabbgäng !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
donkyklonk (+2)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat