Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-14, 17:29   #6
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Du kanske inte har de, men vissa tycker att det är sjukt jävla jobbigt att man ska behöva läsa igenom ett A4 för att hita 3-4 meningar om en match man vill ha svar på, ex. JvK på RoK eller likadant Intressant KHL utbud idag... Ska man behöva läsa om 2-3 matcher kanske, som man inte är ett skit intresserad utav.

De ska vara snyggt o prydligt!

Och du lilla vän, självklart att man ska motivera matcherna, jag läser mer än gärna 100 tusentals sidor om en match, om jag är intresserad av den naturligtvis, men du motiverar ju inte matchen i själva rubriken!



--------------------------------------------------------------------
Vad vissa tycker är inte intressant om reglerna är satte av de som skapat sidan.

Jvk's rekar är utmärkt uppbyggda, ingen tviungar dig att läsa hans, NHL Gamblers, Niko Belic eller Kiwid10's rekar där det är multipla spel i för att nämna några.

Dessutom, när du svarar på ett inlägg är det en fördel om du addresserar rätt person. Jag skrev inget om hurvida man ska motivera spelet eller ej. Det var någon annan.

Och lägg ned dina fjantiga försök till nedsättande kommentarer. Om det är något som förstör liknande sidor som denna så är det översitteri likt det du pysslar med.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat