Lite snabba tankar om omgången innan man satt sig med den 5-6 timmar ikväll...
avd 1: Democrat spets och slut hämta ut. Varit vek innan men verkligen skärpt sig på slutet, ingen i detta gänget slår den om den är som de senaste startena den gått i spets.
Hade detta lopp legat som avd 7 tror jag den varit 85-90% , nu ligger den på runt 70 bara för att många inte vill spricka i avd 1, bara at spika, vara tacksam och gå vidare!
avd 2: Löjligt öppet lopp, jag tar alla utom 10,12,13. Får plugga på spetsstriden här, även om 6an var snabb ut sist. 11an klart bästa hästen men uselt läge som har fällt bättre hästar... här blir det SKRÄLL!
avd 3: Panne blir nog släppt till spets efter senast 4-500 m, men Ngn av Cabaillion och/eller Opitergium ska väl kunna gå felfritt och sätta press i dödens? Hoppar inte Opitergium bort sig kan jag aldrig tänka mig att Ludde sitter lugn...
Gynnar bakspåren, Monster Drive bra sist, goop upp nu, får nog ännu mer fart på den!
DOCK! Bakom denna smyger ju såklart Harry med på sista långsidan och spelar ut sin speed 200 kvar.. (hoppas jag)
Möjlig chansspik på Harry H här till oerhört skön procent!
avd 4: Troligen lås på 1 (spets, 2an tar aldrig en längd på denne) 5(superform bra kusk, måste få vinna snart) och 7 (åke och barfota igen, grym senast, åkes bästa chans i omgången) Sjukt jämnt bakom, "alla" kan vinna.
avd5: Ston och lärlingar.... garderar man inte upp detta loppet så kan man nästan sluta tippa trav.... Nej men skämt åsido, här är det väl garantiskräll...
1 bästa läget, 6an bästa hästen på start, 14 bästa hästen på tilägg och grym spurtare samt nr 9 med bästa kusken är mina förstahästar.
avd6: 2an bra chans, om lika fin som sist, men har pausat länge och Flemming osäker på formen. Utgång men garderas med 1,3,4 och framförallt 11an som gynnas om 1 och 2 kör mot varandra.
avd7: Bästa låset på de 2 bästa hästarna, 2 och 12.
Kommer bli grymt bra pengar imorn, tror på över miljonen trots democrat i första =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|