Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-30, 18:42   #174
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Så brukade jag också tänka, nu vet jag inte vad din rulle ligger på, men ifall 250 kr vore ett "hyfsat" tillskott så hade jag tradat ut pengarna till en annan bookie eller Betfair istället! Då hade du kunnat räkna in kanske 230-240 kr till rullen no matter what... men om 250 kr är kaffepengar så förstår jag dig

Synd på Kashima.
Är egentligen rätt långt från kaffepengar, en OK dagsvinst kan man nog kalla det. Men då jag hållt stenhårt på min BR-management och inte tiltat bort en enda krona så belönar jag mig själv med en fin tv-peng, folk här kanske tror att jag spelat på detta sättet länge, så är absolut inte fallet. Jag har tidigare slängt iväg pengar på hörnspel och offsidespel som en galning för att "vinna tillbaka", haft en spreadsheet vars graf liknade den sjukaste rollercoastern... är ju därför jag gjorde dagboken, för att gå mer public och spela striktare.... Sen sänds ju även matchen på 6:an och jag gillar United ... men du har helt rätt i att det smartaste givetvis är att tradea ut dom, men vad fan, ibland får man unna sig något också, jag kan ju hur det än går inte förlora några pengar iaf

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Veendam är inte klara för playoff vid vinst, men vinner gör det säkert. Har spelat rak till 1.70.
Men de vinner omgången right?, har inte helkoll på Hollands system (som för övrigt är heeelt fucked up) men hade helt klart för mig att en vinst idag var "extra viktig" ?
Kul o se att du backar spelet iaf BOL!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng