Citat:
Ursprungligen postat av Methodwaste
Är egentligen rätt långt från kaffepengar, en OK dagsvinst kan man nog kalla det. Men då jag hållt stenhårt på min BR-management och inte tiltat bort en enda krona så belönar jag mig själv med en fin tv-peng, folk här kanske tror att jag spelat på detta sättet länge, så är absolut inte fallet. Jag har tidigare slängt iväg pengar på hörnspel och offsidespel som en galning för att "vinna tillbaka", haft en spreadsheet vars graf liknade den sjukaste rollercoastern... är ju därför jag gjorde dagboken, för att gå mer public och spela striktare.... Sen sänds ju även matchen på 6:an och jag gillar United  ... men du har helt rätt i att det smartaste givetvis är att tradea ut dom, men vad fan, ibland får man unna sig något också, jag kan ju hur det än går inte förlora några pengar iaf
Men de vinner omgången right?, har inte helkoll på Hollands system (som för övrigt är heeelt fucked up) men hade helt klart för mig att en vinst idag var "extra viktig" ?
Kul o se att du backar spelet iaf  BOL!
|
Nix det vinner inte omgången vid vinst idag heller. Men de avancerar upp i tabellen och hotar om den sista platsen.
www.jupilerleague.nl ---> klicka på tabellen och period 4 så ser du hur det ser ut.