Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-06, 22:41   #3
elwiz

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15865
Standard

Avd1)

Diggigirl är mycket startsnabb och kommer troligen att överlåta ledningen till Google, även italienskan Rondine är startsnabb.......
Ghost lär då försöka leta sig ut å runda, å det kommer inte att hända.

Hur gärna man än vill fälla så tror jag att det enda man behöver tänka på är Kossu men det blir troligen en Walk in the park för Google.

Spika å vänd blad.

Avd2)

Här kan det smälla, trolig tipsetta 2 Like above, 1 Digital river rankas ner (form?) 12 Åkare Liss är ok, 5 Power Play med Ulf O i jollen, 11 Yam H ska med, 10 9 6 är rysarna.

Avd 3)

14 Ariel tipsetta såklart, 8 Amour d inverne har hittat form, 5 Guanabana är lite av ett lokomotiv och är troligen mycket gynnad av distansen 5-10% å Ove är ju som gjutet för en skräll, 6 Patricia bishop å 13 check in blågul är i gott slag och kan även vinna detta om favvon har en sämre dag.

Avd 4)

Här tar jag ställning å spikar 6 Ängskalla, bra fart i grunden och John Östman har bra hand med kallbloden, 5 Disa är väl i mitt tycke värst emot,Ove A är ju överjävlig på att hålla liv i vissa varmblod men känslan för kallblod saknas, kommer väl att gunga ett par galopper.

Avd 5)

2 Staro skulle man kunna spika men jag vill ha med ett par stycken till, 9 Youpie gillar jag, 3 Bell har visat fina avslut, 7 Little Rainbow är en luring.

Avd 6)

Här kommer 2 Caramella BF att ta ledningen och den skall tydligen vara matchad inför detta och kommer att köras med optimal balans å jänkarvagn. Ingvar Nyberg är en duktig kusk och jag tror den håller undan för största hotet 12 Acriter.

Mitt tidiga systemförslag:

Avd1) 6 Google
Avd2) Alla 12 (hoppas på nån strykning :-)
Avd3) 14,8,5,6,13
Avd4) 6 Ängskalla (riktig chansspik)
Avd5) 2,9,3,7
Avd6) 2 Caramella B.F

240 rader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jopase (+5)

Senast redigerad av elwiz den 2013-07-07 klockan 00:26. Anledning: .
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat