Citat:
Ursprungligen postat av sandro
Är sådana här omgångar som det ska vara guld att köra stora bolag och även om inte 7.an sitter ha en bra chans till 5-6 rätt och inte ETT rätt.
|
Hmmm det är ju just detta med
"sådana här omgångar" som du skriver om, om man bara
"visste" på förhand vilka V75-omgångar som kommer att bli jättelätta eller supersvåra att lösa så hade ju komponerandet av V75:an varit en baggis isf för att få 7 rätt!
Att ATG fortfarande inte tillåter mer än 4 st. kuponger via ATG Tillsammans är en stor nackdel, inte helt lätt att få till en vettig reducering när man är så begränsad till max 4 st. kuponger!
Nu vet jag iofs inte vilken spelfilosofi
"din bolagshållare" håller med men mitt råd till dig när du uppenbart inte är nöjd med rankingen i ditt bolag varje vecka är:
1. Ta upp dina synpunkter med din bolagshållare & försök att få till en förändring istället för att kritisera via Sharps...trots allt så har du ju frivilligt gått med på att en bolagshållare får lägga spel för din räkning!
2. Gå ur bolaget & gå med i något annat V75-bolag som passar bättre med din spelfilosofi.
3. Öppna upp ett eget bolag där du kan spela efter dina idéer...dock så lär du snart märka om du t.ex. har fullt antal medlemmar att du kommer att få 30 st. olika spikförslag varje vecka att ta hänsyn till...
Att endast 2 st. system av 1.461.556 st. system överlevde alla 7 loppen igår visade bara hur otroligt svårt det var att få in rätt rad...trots alla expertsystem med Micke Nybrink & co, ombudsrader, jokersystem, robotspel, sömmerskerader mm!
PS. själv hade jag endast 4 st. rätt igår, bara till att ta nya tag på lördag!