Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan
Ska bara säga att Sandro nog snackar massa skit eftersom hon skrev i stort sätt exakt samma inlägg på bolagssidan! systemet hade inte med Åke på 8 i andra i övrigt var det ett helt vanligt system på två lappar sen var det två små rest lappar för 41 resp 9 kr. Killen som gjorde systemet är jag rätt säker på är en rätt flitig skribent här och nog en av de som har absolut bäst koll på hästar och trav.Tycker det är rätt värdelöst att komma med gnäll efter att loppen är körda känns rätt lätt då!
|
Nämen exakt, fanns ett skäl att Åke i andra gav nästan 8 ggr.
Måvara att "experterna" hade fel, men hästen var ingen given favorit och de facto vann den med lucka efter fint lopp.
Svårt att tävla med
Harry Boy som urskiljningslöst spikar även en sådan svag favorit, och då kan det vara lika bra att hoppa över den och eventuellt hitta en skräll istället.
Sen kan iofs jag tycka att det är tveksamt att gardera ex vis avd 2 igår, det var det av spelarkåren
mest garderade loppet.
Själv gick jag "mot strömmen" där och spikade 7 Love Dancer då jag även trodde den var bästa vinstchansen, dessutom som 4e handsfavorit...
Möjligt jag begick en synd då jag litade på en
icke toppkusk som Fredrik B Larsson, jag gjorde samma förra veckan och spikade Jörgen Westholm med Time Machine på att även han hade en kanonhäst, dubbelfel eller ??
Jag fick synpunkter både före och efter på valet av Larsson o Love Dancer och säger inte att de var fel. Jag får se det som positivt med respons och särskilt det som delges innan ska ha en eloge !
Just att en svag favorit plus två stora vann gjorde att jag tidigt gissade att Harry skulle ta hem omgången vilket oxå tycks ha skett även om det oxå var en vanlig tomte som lyckades