3/4 V75 Romme
Satte igång och kika på helgens startlistor idag, och det ser väldigt spelvärt ut tycker jag! Lär bli bra mycket högre utdelning än Jägers.
Silver känns helstängt på 1-3-7-9. Att spika någon däremot känns svårt, alla har imponerat på senaste, ska bli intressant att se Karis kommentarer på sina hästar.
Jag tror såhär på förhand att det kommer bli spik på Nu Pagadi, trots att det är svårbedömt när han inte startat på ett tag. Han mötte några överjävliga kusar senast på Vincennes och en tredjeplats där var klart godkänt. Om nu inte han skulle vinna tror jag vem som helst kan ta det egentligen. Earl Tilly vann senast men det var inget som imponerade.
Necklace bör väl också bli stor favorit, men jag är inne på Alus First Line som har imponerat stort i senaste två starterna.
Kallblodsloppet ser hopplöst ut tycker jag, skulle vara väldigt tacksam om någon påläst kunde kommentera det.
Undrar på om inte Wolf Boko är huvudet högre än de andra i klass 1? Känns som att han får svårt att nå ledningen direkt, men om han får en hyfsad resa borde han ta det om han är lika fin som sist.
Sista loppet ser halvsvårt ut. Både Quantum Winner och Paris Turf har visat tveksam form i senaste starten, Rano känns för hårt inne, båda baggarna känns som måstestreck...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Stekel den 2010-03-30 klockan 23:52.
|