Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-09, 18:56   #5
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

kör en 50 lapp..

avd1. Ulm Karsk fick inte chansen senast, man fick istället rikta in sig på en vilsam resa. Spurtade bra. Hittar ekipaget ledningen blir de ytterst svårslagna..

avd2. Cosmo Light vann enkelt senast från spets och man är nog inte på repris idag!? Akilles Sisu har varit ute mot tuffa hästar en tid. Första med uffe nu är alltid intressant. Final Oaks såg fin ut senast och det fanns nog mycket kvar att åka med. Gigant Sjöhammar låter stall stig-erik nöjda med. Spåret en fälla? Brad Buttler närmar sig formen men det kan bli tufft att ta 20 meters tillägg på en snabb bana med kort upplopp!?

avd3. Ganska svårt lopp. YOURS SINCERELY har gjort många fina lopp. Första med kontio kan vara ett plus. KRYPTON EYE debut i ny regi. Vunnit tidigare med Bergh. BIG BILL BAC intressant om ledningen nås. ++. ROOSEVELT ZET rundar de flesta om inte alla 9%. Favorit blir BODYLINE som spurtade vasst senast. Fint spår. dock för stor favorit i mina ögon. Kan kanske räcka med 5 eller 7 den av dessa som kommer dit borde ha god segerchans!?

avd4. Här låser jag på två formstarka hästar nämligen Famma Käll som var tok för laddad senast, är normalt ganska lugn av sig och är verkligen på gång för dagen. Bör passas! Abbrorren är stark och rejäl. Kliver ner i klass bör visa sig starkast till slut!? en av två...

avd5. Öppet jag försöker med några stycken. Varför inte MERRY BROLINE med lite klaff utmed vägen. Castor boko kan lägga iväg, skulle kontio fixa starten så kan det gå hela vägen... Baffu blou har man snackat upp vid några tillfällen en häst som blir allt bättre. Fint läge idag. västerbonthenews är också en intressant häst som kliver iväg bra. Fint steg frekvens. (lägger mycket mark under sig) Dream derby kommer janne köra offensivt med. Kan gå! Cluade Geugan är Hans Owe mycket nöjd med han hoppas vara med där framme.

avd6. SIMB GENERAL LEE trivs på visby. startsnabb, toppform. Mycket talar för spets och slut. URUGUAY DE DALINE är en hårding som sällan ger sig. Knappt slagen senast blir allt bättre. Är med i striden här också...

avd7. Stay the night har verkligen lyft sig i Berghs regi. Håller fin form och möter lämpligt gäng. Rundar dessa jag spikar!

avd8. Mera Bergh...Kadett Cd är en topphäst av höga toppar. Har lopp i kroppen och livsfarlig om hästen har form. Hela stallet har bra form så varför inte... Tror han krossar dessa också. 24% är riktigt bra. Minst lika bra chans som Pato dock mindre streckad. Jobba!!!!

Avd1. 5 Ulm Karsk
avd2. 3-6
avd3. 3-5-6-7-11
avd4. 2-15
avd5. 1-6-9-10-11
avd6. 3-10
avd7. 15 Stay the night
avd8. 10 Kadett Cd
= 50 kr

DD1. 15
DD2. 10
* 150

Senast redigerad av Klanke den 2013-07-10 klockan 11:25.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat