Mina Tankar:
Ett gäng speldrag idag och jag tror att utdelningen kommer att bli riktigt hög.
Självklart så spelar jag inte v8 idag eftersom jag blir nog ensam om 8 rätt
Avd1) 5,8,4
4 Romeo kan ta spets och då kan det bli lite jobbigt för 5 Ulm, och 8 Celeber sund i bra smygläge.
Avd2) 6,3
”Alla” har 6 Cosmo Light som speldrag idag, Passa 3Akilles Sisu som Petri Salmela har förhoppningar på.
Avd 3) 1,3,5,7
Här spelar jag utgång på 1 Deckhand som jag tror kan leda runt om. Intressant med Jorma upp på 3 Your Sincererly. 5 å 7 är ju lite ”klasshästar”
Avd4) 2
Omgångens bästa spik 2 Famna Käll, felade senast men är normalt säker och motståndet 15 Abborren har ju inte lätt för att ta sig fram på denna bana.
Avd5) 6,3,7
Utgår ifrån att 1 Castor Boko blir fast på innerspår. 6 VästerboontheNews var ju fantastiskt fin vid årsdebuten men felade senast. Intressant med Uffe upp på 3 Vancqueyras och 7 Edwin Sjöhammar är nog ordentligt påställd.
Avd6) 4,5,7,3
Varnar här för 4 Chase Dreamcatcher, snabb ut, om den skulle missa spets mot Jormas 3 Simb General Lee så är 4 Chase Dreamcatcher tillräckligt stark för att runda till seger. I mitt tycke en totalt tappad häst i strecklistan. 10-15%.
Avd7) 15,1,11
Borde stå mellan dessa.
Avd8) 1,5,7,6,
Chas med Pato. Här tror jag Kim kommer att leda runt om med 1 Wiss Rambo. Jag spelar utgång tillsammans med 5 Kash´s Cantab!.
Saxat från stall Göransson:
WISS RAMBO Lopp 11 Nr 1
Var riktigt bra i sitt senaste lopp då han gick ifrån till enkel seger med tussarna kvar efter att ha travat utvändigt ledaren i större delar av loppet. Mycket bra läge och sändar kusk, han gillar högt tempo. Spiderbike, helstängt och barfota bak.
Om det skulle häxa så tror jag 7 Perfectly Enough eller 6 B.W.L. Champion är segraren
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av elwiz den 2013-07-10 klockan 11:29.
Anledning: .
|