Stekel rekar H2H (Trav)
Ålder
26
Bakgrund
Har kikat på trav sedan jag var liten och farsan tog mig med. Hade dock ett uppehåll på ca fem år innan jag våren 2009 tog upp intresset igen. Är sällan på trav live, då jag inte känner så många som delar mitt intresse, men det gör detsamma för man har så mycket bra info på nätet att spelet nog går bättre hemifrån. Följer tävlingarna i stort sett dagligen även om jag inte spelar på varje omgång.
Sysselsättning
Pluggar för närvarande ekonomi på universitetet, på kvällarna pluggar jag trav, tränar, eller underhåller mig med min samling av tv-spel från 80-talet. Hoppas på att kunna pricka miljonerna på V64/V75 någon gång snart, så man kan börja jobba med att förvalta sin egen förmögenhet istället för att bygga upp någon annans!
Syfte med dagboken
Att lägga bättre och mer genomtänkta spel. De H2H/H3H-rekar jag lägger ut här kommer att vara analyserade och noga övervägda. Jag kommer även att posta andra tänkbara spel, men de kommer oftast inte vara lika väl underbyggda som H2H-spelen. Ni får bedöma själv, men tumregeln är väl att ju längre motivering jag har till spelet desto noggrannare är det undersökt. Det är alltid spel från dagens V64/V65/V75-omgång och odds från bet365 som gäller om jag inte skrivit något annat. Exakt samma spel kan mycket väl finnas till bättre odds på ett annat bolag men det får ni kolla upp på egen hand.
Känn er fria att kommentera och ställa frågor.
Lycka till med kusarna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Stekel den 2010-09-16 klockan 18:39.
Anledning: Uppdaterat
|