Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting
Lar bli bra varde imorgon pga 500 000:- extra i pot ten men luriga matcher.
Vad kravs att Danmark ska ga vidare? Championsleauge matchen kanns som 2-0 max 3-0, tror ej hemmalaget kommer riskera mkt och man vill helst halla nollan. Lagg till att det e forsta match for sasongen ,manga nya spelare sa jag kan ej se hur det ska bli mal orgier har.
Italien gor dock ej mer an 1 mal, Finland kan skralla lite och dar tror jag pengarna ligger om Danmark ej har motivation pa topp. 2-2 skulle ej forvana mig.Vardar som sagt far svart att gora mal, men 1 mal kan alltid ramla in.
Kanns dock som det blir ganska vantade resultat och dalig odds sa galler se up med hur mkt man ska gardera och lasta.
|
För Danmarks del krävs först & främst att sverige-italien inte slutar oavgjort. Sen måste man givetvis själv vinna över Finland. Att Finland mäktar med 2 mål har jag svårt att se, man har totalt på 180 min i denna turnering alossat hela 2 skott på mål....Man är helt enkelt för dåliga & räcker inte till i denna grupp.
Oddset på 3 matcher sticker oftast inte iväg, därav är ju önskan att man spelar med en högre radinsats, antingen x2 lr x3