Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-16, 22:36   #5
sandro
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vågar man spika Järvsö Björn

nu kör vi
Klart bästa hästen men i skrivande stund 66% tycker jag är lite löjligt med tanke på att herr Persson har 2 hästar till i loppet och vi har väl sett det för när han är nöjd om hans hästar då är 1.a 2.a och 3.a utan speciell ordning i mål.

En norsk häst från spår 3 och + Perssons 3 så ska det väl helt klart vara rätt på 4 streck iaf, går nog att låsa på 3 streck också och bara Perssons hästar då jag inte ser hur 3.an ska kunna plocka ned alla 3 när dom stallkör för plats 1-3.

Några kusar som ska med på mitt imorgon iaf, en del rensar mer än andra.

V86-1. 7 - Caramella B.F som inte riktigt har fått till det i dom senaste starterna, hårt betrodd både av SS och TT på slutet och nu smått bortglömd. Vunnit på Dannero tidigare även om det var ett par år sedan och Linderoth upp för första gången imorgon vilket i mina ögon är ett kraftigt kusk + jämfört med Ingvar Nyberg.. 16% rensar bort en hel del.

Även 8 Ultralum är en vrålstark sak som tagit 7/11 segrar på lång distans, kom bort lite senast men tycker att den har imponerat vid segrarna och 18% är bra.

V86-2. Stänger jag på Perssons eller slänger in 3.an med dom och känner mig nöjd med 4 streck i så fall.

V86-3. Blir en hel del streck för mig här men första 3 strecken går på 1,5 och 14.
Att 5 Windess är 3.e minst spelad i fältet har jag svårt att få grepp om.

V86-4. Här spikar jag 14 - Blue April med Adielsson, 6.a i första starten efter att ha varit borta 7 månader från tävlingsbanan. Är alltid intressant att se en häst i 1.a och 2.a starten efter uppehåll tycker jag och kan inte bli bättre med den kusken upp heller. Gick tider i 2-3 lopp förra året vid den här tiden som helt klart ska räcka för att plocka ned dessa trots 20 meters tillägg.

V86-5. Tror 10-14 kommer få riktigt svårt att hämta in detta och chansspikar nog Kontio från bricka 1, annars tar jag 1,7,8.

V86-6. Spik 6 Caddie Comet.

V86-7. Formtoppade 3 Ajlexes Daylight måste med , även 7 Dead Wood som alltid gör grymma prestationer felfri blir något streck till.

V86-8. Inte riktigt klart för mig hur det blir här.




Blir säkert en del ändringar innan spelstopp efter värmningar.

Senast redigerad av sandro den 2013-07-16 klockan 23:11.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat