Riktigt intressant omgång idag med jackpot och spelar lite större än vanligt. Tycker det finns frågetecken på precis alla favoriter och går emot samtliga.
1) Gillar 1 Un Sacco Di Soldi, ärligt häst som kämpar och går bäst utan rygg i hårt tempo. Utan senaste prestationen på näthinnan då han hoppade omotiverat i ledningen och aldrig tog i i loppet hade spiken varit given, nöjer med med utgång nu då han normalt vinner detta loppet från spets, bra värde hur som helst till 23%. Favoriten kommer få jobba utvändigt och känns överspelad. Intressant på Elles W.Fill som kommer gå barfota och jänkarvagn och får erik upp, kan få loppet.
A: 1 B: 9,6,4,2
2) Favoriten Mel Odin låter det sådär på och det är ingen toppform, given att gå emot. Jag går rätt kort i loppet och tror att 3 Alsaker Faks har toppchans felfri och han blir "singel-A". Bakom räknas främst 7,8.
A: 3 B: 7,8 C: 6,12
3) Dagens största favorit och visst ska han vinna detta om det löser sig. Detta är dock inte säkert nu när han är nerstruken till innerspåret och riskerar att bli fast. Rolig skräll är 9 Poochai som var mycket bra som tvååring, första barfota ikväll! 8,3 är också givna streck med förutsättningarna!
A: 2,9,8,3 C: 5,11,10
4) Gillar 15 Captivating Ås som går ner i klass nu, dock lurigt läge här och knappast en given vinnare, väljer ändå att chansa och köra henne som singel-A då jag tror hans styrka maler ner detta gäng på klass om det löser sig någotsånär. Bakom bör det främst stå mellan 8,3,2 och kör utgång med min A-häst och dessa fyra mot Un sacco, men stolopp brukar det kunna skrälla i och jag fyller på bakom.
A: 15 B: 8,3,2,9,14 C: 12,5,13,11
5) Överstreckad favorit igen som ska jobbas bort. Tror mycket på 3 Villa Glory som gick bra i debuten för Melander och kommer hon till ledningen sår blir hon mycket svårslagen, borde vara favorit enligt mig och givet Singel-A. Bakom känns det öppet och jag fyller på!
A: 3 B: 10,7,14,8 C: 5,6,9,12
6) Precis som många andra här spikar jag 1 Standout. Banan passade inte senast när han var storfavorit mot samma typ av gäng. Här blir det ledningen och fungerar han som näst senast har jag svårt att se han förlora trots 3 Quid Pro Quo är riktigt bra.
Systemet kräver minst 3 A-hästar och max 1 C-häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|