Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-20, 21:46   #6
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

tycker omgången ser än mer lurig ut än vad den gjorde idag. hade avanti lm haft nosen nån centimeter längre fram hade det varit stora pengar idag. får hoppas att det smäller lite imorgon då istället. Jag väljer att lyfta fram tre spikalternativ redan nu. tro två av dem kan bli intressanta på procenten.

attrappe moi: Erik låter uppåt på denna och den satt fast senast med allt sparat i ett lopp som var tuffare än det imorgon. nyckeln i loppet är att adrian trycker till dakadak rejält från start och att det blir högt tempo då attrappe trivs bäst med ryggar till upploppet. men så tankad som hästen såg ut senast + eventuell barfotakörning imorgon så tror jag Erik synar dödens om det skulle gå sakta.

nalda nof: Här låter det väldigt uppåt från stallet då lindgren säger att han börjar få hästen i det skick han vill ha henne. Jag tror denna häst har lika hög kapacitet som tamla celeber i grunden. senast satt hästen fast med sparat sen takter snabbstartat från 8e och krupit ner på innern. takter tyckte hästen kändes förbättrad och hon plockar hem detta med minsta klaff på loppet tror jag

ivar sånna: ska ha gått framåt efter sista loppet som var en fjärde plats i e3 finalen. inga av de andra hästarna här har varit ute i de hårda årgångslopp som ivar har. den har också gått jämnt hela tiden och inte visat några dippar. vad det gäller treåringar så kan någon av de andra gått fram så rejält så de kan utmana men troligt är att ivar är huvudet högre här.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat