Mitt förslag till v64 i kväll:
Avd1: Ett lurigt lopp form saknas hos de bästa men en liten ljusning kunde ses sist på Friction men om galoppskorna sitter på i kväll igen garderar jag med nykomlingen hos melander bra läge och visad kapacitet i guld tidigare den jag talar om är givetvis Conrads Epilog. Luringen är Alvena Pele startsnabb spetshäst med bike dock öppet huvudlag och skor
Rank 5-2-7-8-3-9
Avd2: Loppet läser jag på följande sätt i spets Octopus i dödens Balticas Yahoo och 2-3 par utvändigt Quangaroo Zet. Vem som vinner av dessa ?? men heltäckt på 3.
Rank 11-3-6
Avd3: Ett rent två hästarslopp men varför betala dubbla kostnaden för systemet ? här tar jag ställning för Disco AE mycket p.g.a. Stickans har spår ett och inte kan öppna hamnar bakom Tarzans redan i starten och jag hoppas det förblir så till mållinjen skärs.
Rank 2-1
Avd4: Spårtrappa och ston Garderas :
Rank 7-8-6-5-4-9-11-13
Avd5: Voltstart där spetsen tas av nr7 Royal Fighter kan accelerera våldsamt och med galoppspår för Goops och med osäkre Bear With Me som får Royal hastigt utanpå sig med galopp som följd är det spets och slut för Jennifer.
Rank 7-5-6-9-12
Avd6: Lång distans passar Tarzans vältränade djur och trolig vinnare är Favoriten men motstånd saknas inte och det kan löna sig att gardera lite.
Rank: 7-1-4-6-8-5-3-9-2-10
Mitt system:
Avd1 2,5,7
Avd2 3,6,11
Avd3 2
Avd4 4-5-6-7-8-9-11-13
Avd5 7
Avd6 1,4,6,7
Totalt 288 rader
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|