Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-26, 12:47   #26
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mrmatteoo Visa inlägg
Vad har vi för minus på favoriterna i Avd 1-5 ?
Tycker alla ser väldigt starka ut.

Avd1. Skulle Twigs Tarzan kunna hålla spets ? Väntar på att det ska "lossna" lite för honom i Melanders regi. Har tidigare öppnat ganska bra och bör väll laddas vad som går? Når han dit tror jag han körs där. Övriga släpper nog och då är loppet över.

Avd2. Spåret ?

Avd3. Bara galopp i mot ?

Avd4. Läget ? Men bör väll kunna hålla upp ?

Av5. Hittar inga minus. Skulle väll va att det brukar kunna skrälla lite i den här typen av lopp.

Så vilka spikar / garderar vi ?
Avd1) Jag gör fällningsförsök men är notorisk favorithatare.
Tycker Rocky Winners Stora akilleshäl är startsnabbheten, borde inte ex vis Rocky Race ta sig förbi, sen Rocky W är lite blöt på något vis, så även Kaka, när dessa utmanar varandra på Upploppet slinker någon förbi, vem återstår att se / räkna ut. Inte helt främmande att Kaka kan duga en bra dag med positionsflyt från svårt spår.

Avd2) Ja verkligen, lite dålig koll på inbördes förmåga dessa hästar emellan dock. Tror på 7 & 11 plus favoriten och några till.

Avd3) Ja bara galopp emot, men är det så "bara" på denna !? ...

Avd4) hmmm Redén verkar tro på spets, trots innerspår på Hagmyren... spik för mig.

Avd5) Enda jag hittar emot är kusken (och den obligatoriska sjukdomsrisken etc) men å andra sidan lång utslagsgivande distans. Bästa spiken !?

Kass
Kass
Vass men Garderingsbar
Vass
Vass

avslutar med två kassa i avd 6 & 7 ...

således.

Senast redigerad av clarund den 2013-07-26 klockan 12:48.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat