Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-07-28
Bana: Hagmyren
Spelform: V64, omg. 74
Avd Ordinarie hästar
1 1, 10
2 2, 6, 7
3 7, 10
4 3, 4, 5, 8, 9, 11, 13, 14
5 3 Casanova Boko
6 5 Sally Hill
Vadet gäller startnummer
96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr
Kvittonummer: 0326 0B88 0D27 XXXX
Kommentarer:
I första skiter jag i finnen helt som jag tror är märkt av tuffa lopp på slutet. Hänger alltid på en töm och bryter och har sig. Nej första vinner 1 Moving On från start till mål! Om den blir överfallen kommer 10 Fashion Diva som ett spjut till slut! Fast med rubbet sist! Passas! Bra tvilling?
I andra vinner spets! Av den anledningen streckar jag 2 Calypso Blue Chip, om den släpper så får 6 Kimono Pearl eller 7 BBS Mandarino överta! På så sätt är loppet heltäckt och jag har även formstark i rygg ledaren som gardering!
Tredje vinner förmodligen favoriten men den får inte vara dålig om 7 Corniche flyger till spets och får bestämma lite. Låst på två!
Fjärde är mest öppet! Tar med "alla" som kan vinna! Tror mest på 4 Xenia Brick! Passa 14 Lady Lee som är ständigt underskattad men i sitt livs form!
I femte gapar "alla" ut 2 Mellby Apollo som SOS-vinnare men HERREGUD!!? Sååå startsnabb är den inte! Hoppas för sista gången på tomten Kontio att han för en gång skull bara kan blåsa till och inte konstra! Tror på spets och slut för 3 Casanova Boko! Fattar inte vad tjänsterna har fått ifrån att Mellby Apollo ska spetsa?? Vid gardering MÅSTE 5 Crooked med! Men jag singlar...
I sista släpps 5 Sally Hill till spets av 3 Ocean Dream och sedan är det loppet över...