Citat:
Ursprungligen postat av Rejs
Ni som använt Google Reader innan? Vad har ni börjat använda istället?
Jag har tidigare haft Reader till att synca FeedReader och för användning när jag sitter vid annan dator. Tänkte testa att köra FeedReaders egna variant nu, någon som kör/testat det?
|
Kört FeedDemon men utan Google Reader syncen aktiverat pga av jag inte kunde uppdatera tillräckligt ofta för mina behov om man hade syncen påslagen. (Google Reader hade väl en begränsning på 30/60 minuter mellan uppdateringarna?)
Jag är nöjd, men kan ju ifs inte jämföra med nåt annat som jag inte provat.
Edit: Du kan kolla lite jämföresler så kanske du kan minska dom till en handfull som passar dina behov bäst
Comparison of feed aggregators
active: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. old: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av boored den 2013-07-30 klockan 12:15.
|